Zabbo er et Habbo-fansite, som til dagligt står for at præstere og supplere artikler omfattende den velkendte chat Habbo Hotel, eksisterende i Danmark. Udover at bidrage med artikler, og facts omfattende Habbo Hotel Danmark, er vi ugentligt opdateret med nye og spænende konkurrencer hvor du har mulighed for at vinde bemærkelsesværdige præmier hver gang.
Login
0 Opret bruger
0 Glemt kode?

Ugens gåde #4
Ugens gåde #4
Ugens gåde #3
Ugens gåde #3
Ugens gåde #2
Se sidste uges vindere.
Forklaring omkring Zabbos tilstand.
Derfor står siden stille.
Gæt et eventyr
Er du eventyrsekspert?
Tænk hvis du vandt?
Tag chancen!
Online brugere (0)

Skype vs MSN

Startet af: Icopy | 2011-09-14 08:58
Goddag!

Nemt emne - hvad er bedst MSN eller Skype?

Bemærk: Alle svar kræver en begrundelse, alt andet vil blive slettet.

Min mening:
Jeg kan bedst lide Skype, fordi det at MSN er begyndt på, at man SKAL acceptere folk via. Live.dk og ikke kan acceptere dem direkte via. MSN. - så skal man oven i købet logge ind en ekstra gang.

Skype har sine ulemper med, at man har et dårligt overblik over sine samtaler. Synes jeg.

Begrund dine svar.

BEMÆRK - Man forveksler ikke accounts på siden!

Senest rettet af Icopy - 2011-09-16 20:56
Denne tråd har ialt 97 indlæg og har 63 deltagende brugere
Du skal være logged ind for at kunne kommentere denne tråd
Milla skrev:
ja, men ved du hva, det er simpelthen for avanceret for mig. desuden vil jeg jo gerne have, at folk skriver til mig, og jeg skriver heller aldrig selv til ngoen som har "vil ikke forstyrres" dims på
Har da aaaaaltid "vil ikke forstyrres" på både msn og Skype.. og det er fedt nok, for hader de lyde, der kommer, når nogen skriver til en. Dog kan man stadig se, at folk skriver til en, hvis der kommer et noget orange noget ved skype, og ved msn blinker lortet satme.. dog er der en ulempe ved skype.. hvis man har den funktion til og nogen ringer, så kan man ikke se.. det er lidt trist, dog kan man det på msn.. det er godt nok. =PP
- namcurtt - 2012-09-22 20:25
nerdy-97 skrev:
Der er en grund til at der eksisterer en "Vil ikke forstyrres" funktion
ja, men ved du hva, det er simpelthen for avanceret for mig. desuden vil jeg jo gerne have, at folk skriver til mig, og jeg skriver heller aldrig selv til ngoen som har "vil ikke forstyrres" dims på
- Milla - 2012-09-22 16:57
hader moonchild
Milla skrev:
jeg er SÅ uenig med jer alle!!!!

jeg synes helt klart msn er det bedste. der kan man skrive med folk, og det er sådan set det. til dem der synes, at den nye opdatering er forvirrende: noobs, lær dog at brug det. der er faktisk en indstilling som gør, at den ligner det gamle msn næsten helt

og med skype synes jeg at det er kedeligt.. hvis man sidder i stuen med ens forældre, og man har lyd på, og der så er en masse som ringer, så er det SÅÅÅ irriterende!!! og så er overblikket også dårligt - synes jeg
Der er en grund til at der eksisterer en "Vil ikke forstyrres" funktion
- nerdy-97 - 2012-09-22 14:57
Bacon - nuff said
Milla skrev:
nemlig :-*<3
Thihi<33:**
- joke - 2012-09-22 11:47
SWAGGERS, SWAG betyder Secretly We Are Gay
joke skrev:
Nej, du er kun til easy-step-by-step toturials<3!
nemlig :-*<3
- Milla - 2012-09-22 09:52
hader moonchild
Milla skrev:
nå ok, jeg er ik til det avancerede
Nej, du er kun til easy-step-by-step toturials<3!
- joke - 2012-09-21 23:50
Icopy skrev:
Robin har lavet en video, det er lidt avanceret.. :)
nå ok, jeg er ik til det avancerede
- Milla - 2012-09-21 18:47
hader moonchild
Milla skrev:
nå jaa, havde bare forsøgt på alle sider at downloade det gamle, men alligevel fik jeg det nye, så gav jeg op og beholdt det
Robin har lavet en video, det er lidt avanceret.. :)
- Icopy - 2012-09-21 18:43
Teen drinking is very bad!
Icopy skrev:
Man kan også beholde det gamle.

Link se selv
nå jaa, havde bare forsøgt på alle sider at downloade det gamle, men alligevel fik jeg det nye, så gav jeg op og beholdt det
- Milla - 2012-09-21 18:37
hader moonchild
Man kan også beholde det gamle.

Link se selv
- Icopy - 2012-09-21 15:56
Teen drinking is very bad!
Milla skrev:
nej, men du kan ændre det i indstillinger så det ligner meget mere det gamle
Niice :D
- Bunchie - 2012-09-21 15:48
Fodbold ^ Chelsea FC since 05
Bunchie skrev:
Gøre så det nye MSN bliver som det gamle? :D
nej, men du kan ændre det i indstillinger så det ligner meget mere det gamle
- Milla - 2012-09-21 15:28
hader moonchild
Milla skrev:
hvad
Gøre så det nye MSN bliver som det gamle? :D
- Bunchie - 2012-09-21 15:07
Bunchie skrev:
Lol.. kan man seriøst? xD
hvad
- Milla - 2012-09-21 14:25
hader moonchild
Milla skrev:

jeg synes helt klart msn er det bedste. der kan man skrive med folk, og det er sådan set det. til dem der synes, at den nye opdatering er forvirrende: noobs, lær dog at brug det. der er faktisk en indstilling som gør, at den ligner det gamle msn næsten helt

og med skype synes jeg at det er kedeligt.. hvis man sidder i stuen med ens forældre, og man har lyd på, og der så er en masse som ringer, så er det SÅÅÅ irriterende!!! og så er overblikket også dårligt - synes jeg
Lol.. kan man seriøst? xD
- Bunchie - 2012-09-21 13:32

- Milla - 2012-09-20 22:16
hader moonchild
MSN har for meget i sig, før var det brugt til chat og intet andet, nu vil de konstant bombadere en med sladder om kendte, live-tjenester ingen gidder at bruge, og alle mulige aktiviteter som spil og den slags. Den eneste feature jeg godt kan lide er fjernsupport men den er også gået i gulvet fordi at Windows 7 har det blokeret som standart i firewallen.

Skype har VALGFRIE plugins som man kan installere og det er super fedt hvis man har brug for ekstra funktioner.
- nerdy-97 - 2012-09-20 18:07
Bacon - nuff said
Helt klart Skype.
- Nevill - 2012-09-17 20:57
Skype, for MSNs "opdateringer", virker mere som downgrades..
- joke - 2012-09-14 08:20
Synes at Skype er bedst, da jeg ikke bruger MSN. Synes at man ligeså godt kunne have en samtale på Skype, istedet for at man skal være logget ind 2 steder xD
- Slikky - 2012-09-04 08:23
HUMPING DINOSAURS ISNT RACIST!!!
Seneste møbelpriser
Åben møbellisten i popup
Regnbuefarvet rundt spisebord
Steget 50 værdi
Regnbuefarvet plasticstol
Steget 50 værdi
Regnbuefarvet kuglestol
Steget 150 værdi
Regnbuefarvet firkantet spisebord
Steget 50 værdi