Zabbo er et Habbo-fansite, som til dagligt står for at præstere og supplere artikler omfattende den velkendte chat Habbo Hotel, eksisterende i Danmark. Udover at bidrage med artikler, og facts omfattende Habbo Hotel Danmark, er vi ugentligt opdateret med nye og spænende konkurrencer hvor du har mulighed for at vinde bemærkelsesværdige præmier hver gang.
Login
0 Opret bruger
0 Glemt kode?

Ugens gåde #4
Ugens gåde #4
Ugens gåde #3
Ugens gåde #3
Ugens gåde #2
Se sidste uges vindere.
Forklaring omkring Zabbos tilstand.
Derfor står siden stille.
Gæt et eventyr
Er du eventyrsekspert?
Tænk hvis du vandt?
Tag chancen!
Online brugere (0)

Habbo - Vil det lukke?

Startet af: Esther. | 2012-07-01 00:47
Hej alle

Jeg har længe tænkt over, om Habbo vil lukke.
Ikke meget snart, men på et eller andet tidspunkt, pga. mangel på online brugere, og ingen rigtig køber mønter mere.

Engang var jeg bidt af, at spille Habbo og købe mønter konstant. Jeg har brugt over 1000 kroner på det... Jeg forstår ikke, hvordan jeg har kunnet være så naiv!

Tror I, at Habbo vil lukke? Hvornår? Hvilke grunde til det?
Denne tråd har ialt 106 indlæg og har 40 deltagende brugere
Du skal være logged ind for at kunne kommentere denne tråd
Jeg håber det, nu hvor det er ødelagt.
- Sebastian - 2012-08-23 19:31
dj-fiskerjens skrev:
Altså... Jeg tror i værste fald at habbo vil lukke ned på et tidspunkt. Sulake har udviklet habbo alt for hurtigt. Som i selv skriver var der i 2008 omkring 3000-5000 online ad gangen. Det er da indlysende at folk hellere vil have det gamle oldschool end det nye habbo. Jeg har heller aldrig været imponeret over det nye. Så habbo lukker i værst fald ned fordi de netop ændrede det på den måde. Hvis de lavede oldschool igen kan vi se om jeg har taget fejl. Det er ikke mit valg om de gør det. Det er HELT op til dem. :-)
Jeg er enig med dig i at folk hellere vil have oldschool Habbo end det nye Habbo. Men jeg vil dog ikke tro, at Sulake vælg er at lukke ALT hvad der hedder Habbo, men måske de mindre hoteller, som ikke har særlige mange online, som man sikkert havde regnet med. Der kan jo også små ske en fusion, hvor nogle hoteller bliver slået sammen, dog med nogenlunde samme sprog.

Men det kunne være awesome som at få oldschool tilbage i stedet for det bras der er i dag.. men det kommer sgu ikke til at ske, de brugere har Habbo mistet for længst.
- namcurtt - 2012-08-23 17:29
Altså... Jeg tror i værste fald at habbo vil lukke ned på et tidspunkt. Sulake har udviklet habbo alt for hurtigt. Som i selv skriver var der i 2008 omkring 3000-5000 online ad gangen. Det er da indlysende at folk hellere vil have det gamle oldschool end det nye habbo. Jeg har heller aldrig været imponeret over det nye. Så habbo lukker i værst fald ned fordi de netop ændrede det på den måde. Hvis de lavede oldschool igen kan vi se om jeg har taget fejl. Det er ikke mit valg om de gør det. Det er HELT op til dem. :-)
- dj-fiskerjens - 2012-08-23 17:07
Sandt nok. Husker også mange online.. Omg, habbo ..det som om de vil have, at de vil mangle en del brugere. :P
- Esther. - 2012-08-19 21:02
Look out, there is a rainbow.
Da jeg startede i 2008, var der omkring de 3000-4500 online, hvad jeg husker.
- Philip.972 - 2012-08-19 16:24
Jeg er mig selv..
Esther. skrev:
Arrrh. Da ikke 4000-5000?
Der var i hvert fald 4000 online, da old school var til stede. Efter Beta kom - .. røg der en masse brugere.
- Bunchie - 2012-08-19 16:22
Fodbold ^ Chelsea FC since 05
Esther. skrev:
Det var der oppe af.. husker der var mindst 3000 online, da jeg startede på Habbo for fire år siden =P
- namcurtt - 2012-08-19 15:22
Bunchie skrev:
Der var flere end 1000, engang var det danske oppe på 4000-5000 hver dag.
- Esther. - 2012-08-19 11:28
Esther. skrev:
Ja, mathias.. Men engang var der over 1000 online hver dag. ;P
Der var flere end 1000, engang var det danske oppe på 4000-5000 hver dag.
- Bunchie - 2012-08-19 10:24
Fodbold ^ Chelsea FC since 05
Ja, mathias.. Men engang var der over 1000 online hver dag. ;P
- Esther. - 2012-08-17 21:29
Det kommer da flere og flere på :-D!
- mathijsen - 2012-08-13 15:02
Heil Mathias!
Jeg tror ikke Habbo vil lukke lige nu. Selv om der er lidt dødt på der dansk hotel så er der stadig mange på de andre. Mange siger at efter beta så skrad mange for hotelt drt kan jeg godt forestå fordi nogen ting var bedre før men der trængte også til noget nyt. Og vil sige jeg begynder at kunne lide det nye Habbo
- Casper-11 - 2012-08-10 11:29
Stille helt stille
Suburbia skrev:
Har selv gået og tænke rigtig meget over om det ville lukke, og der da de have "mute" hele perioden, er jeg ihvertfald sikker på de mistede rigtig mange, hvorefter de oven på bare sætter hængelåse på det hele. Det syntes jeg er virkelig irriterende! Jeg har selv været så naiv, og brugt flere tusinde kroner på det. Jeg tror jeg var oppe på godt 5000 da det gik op for mig, hvor lortet spil det var, haha. Nu er jeg så begyndt langsomt igen, men bare noget værre lort det er så inaktivt. Jeg kunne godt forstille mig - hvis der ikke snart sker noget, at de vil lukke.
Du er virkelig faldet for deres dårlige salgstrick, men ja sådan er det jo med mange af beboerne på hotellet. Jeg selv, ikke for at prale, har derimod aldrig brugt penge på Habbo Hotel, og jeg har altså haft en bruger siden 2005. Ikke at jeg ikke har haft ting samtidigt, tværtimod. Hvis man får sig et start kapital og kan finde ud af at handle en smule, så kan man hurtigt blive en rig mand, også på habbo hotel. :)
- Garion - 2012-08-10 03:01
I love haters :i
Suburbia skrev:
Har selv gået og tænke rigtig meget over om det ville lukke, og der da de have "mute" hele perioden, er jeg ihvertfald sikker på de mistede rigtig mange, hvorefter de oven på bare sætter hængelåse på det hele. Det syntes jeg er virkelig irriterende! Jeg har selv været så naiv, og brugt flere tusinde kroner på det. Jeg tror jeg var oppe på godt 5000 da det gik op for mig, hvor lortet spil det var, haha. Nu er jeg så begyndt langsomt igen, men bare noget værre lort det er så inaktivt. Jeg kunne godt forstille mig - hvis der ikke snart sker noget, at de vil lukke.
Så mange penge på det??!! Det kan du da ik mene!
- Esther. - 2012-08-09 11:15
nerdy-97 skrev:
Desværre er det sjældent man ligger mærke til det, brugte selv 2000 kr over 3 år.
Jeg har brugt maks. 150,- sammenlagt siden '09, og har haft over 200 clubs værdi, da jeg var på mit højeste.. Derefter skaffede min mors daværende kærestes søn sig adgang til min bruger, og i kan jo nok gætte hvad der derefter skete -_-*
- joke - 2012-08-08 20:38
SWAGGERS, SWAG betyder Secretly We Are Gay
joke skrev:
Det er bare skræmmende mange penge at bruge på et spil..
Desværre er det sjældent man ligger mærke til det, brugte selv 2000 kr over 3 år.
- nerdy-97 - 2012-08-08 19:51
Bacon - nuff said
joke skrev:
Det helt ekstremt.
- Suburbia - 2012-08-08 18:51
www.melanierasmussen.bloggersdeligh
Suburbia skrev:
Ja.
- joke - 2012-08-08 18:48
joke skrev:
Nasty sh*t.. :3
Ja.
- Suburbia - 2012-08-08 18:47
www.melanierasmussen.bloggersdeligh
Suburbia skrev:
Nasty sh*t.. :3
- joke - 2012-08-08 18:46
Seneste møbelpriser
Åben møbellisten i popup
Regnbuefarvet rundt spisebord
Steget 50 værdi
Regnbuefarvet plasticstol
Steget 50 værdi
Regnbuefarvet kuglestol
Steget 150 værdi
Regnbuefarvet firkantet spisebord