Zabbo er et Habbo-fansite, som til dagligt står for at præstere og supplere artikler omfattende den velkendte chat Habbo Hotel, eksisterende i Danmark. Udover at bidrage med artikler, og facts omfattende Habbo Hotel Danmark, er vi ugentligt opdateret med nye og spænende konkurrencer hvor du har mulighed for at vinde bemærkelsesværdige præmier hver gang.
Login
0 Opret bruger
0 Glemt kode?

Ugens gåde #4
Ugens gåde #4
Ugens gåde #3
Ugens gåde #3
Ugens gåde #2
Se sidste uges vindere.
Forklaring omkring Zabbos tilstand.
Derfor står siden stille.
Gæt et eventyr
Er du eventyrsekspert?
Tænk hvis du vandt?
Tag chancen!
Online brugere (0)

Habbos nye ordfilter

Startet af: Icopy | 2012-07-06 19:30
Hey.

Hvad synes du om Habbos nye ordfiler? Kan det bruges? Er det effektivt? Hvad er der godt ved det? Og hvad er der dårligt ved det.

Skriv venligst en sammenhængende tekst om din mening, på den måde bliver det ikke bare en latterlig punkopstilling, som mine debatter plejer at være på.

Come on babbbbyyyy! :-)
Denne tråd har ialt 56 indlæg og har 27 deltagende brugere
Du skal være logged ind for at kunne kommentere denne tråd
Hagstroem skrev:
Okay, nu har jeg kigget lidt på det og det er da virkelig dårligt, man kan ikke engang skrive de fleste navne. Det er virkelig dårligt.
Jeps, det er herre ringe! =P
- Bunchie - 2012-07-29 18:58
Fodbold ^ Chelsea FC since 05
Okay, nu har jeg kigget lidt på det og det er da virkelig dårligt, man kan ikke engang skrive de fleste navne. Det er virkelig dårligt.
- Hagstroem - 2012-07-29 18:52
Hihihi :$
Petr skrev:
Ja, bortset fra at man ikke kan skrive de "Normale ord"
Ja okay, det noget lort. Man kan ikke engang skrive 'hat' eller 'spændende' man kan ikke engang skrive andres habbo navne - kun nogle få.
- Bunchie - 2012-07-29 18:11
By the way - den fulde chat kommer til Danmark i denne uge! Enten tirsdag, onsdag eller torsdag mener jeg.
- Bunchie - 2012-07-29 18:10
Bunchie skrev:
Synes du det nye ordfilter er fedt?
Ja, bortset fra at man ikke kan skrive de "Normale ord"
- Petr - 2012-07-29 18:10
No shit, Sherlock
Bunchie skrev:
Log på Habbo og se. Man kan ikke skrive en masse ord, og hvis man skriver grimme ord som fx fuck kommer der sådan tre låse op. Det er virkelig lort, prøv at smutte ind og se det. :)
Tror jeg jeg vil gøre det så.
- Hagstroem - 2012-07-29 18:09
Hagstroem skrev:
Har ikke set det nye ordfilter, hvordan fungere det? :)
Log på Habbo og se. Man kan ikke skrive en masse ord, og hvis man skriver grimme ord som fx fuck kommer der sådan tre låse op. Det er virkelig lort, prøv at smutte ind og se det. :)
- Bunchie - 2012-07-29 18:08
Petr skrev:
Jeg syntes at det er ret effektiv, jeg er bare træt af de låse, så skal jeg have Bobba tilbage, det er bedre, men hvis man lige laver en stavefejl kan man jo ikke skrive noget, så skal de bare fjerne nogle ord i stedet for alle de små fejl
Synes du det nye ordfilter er fedt?
- Bunchie - 2012-07-29 18:08
Slikky skrev:
Synes det gamle skulle tilbage!
Ja Det skulle det!!! :)
- Mort555d - 2012-07-29 18:07
Jeg syntes at det er ret effektiv, jeg er bare træt af de låse, så skal jeg have Bobba tilbage, det er bedre, men hvis man lige laver en stavefejl kan man jo ikke skrive noget, så skal de bare fjerne nogle ord i stedet for alle de små fejl
- Petr - 2012-07-29 18:00
No shit, Sherlock
Har ikke set det nye ordfilter, hvordan fungere det? :)
- Hagstroem - 2012-07-29 17:48
Jeg glæder mig til det nye ordfilter kommer tilbage, hvilket kommer tilbage meget snart. Det nye ordfilter er bare nederen, der er nogen ord, som man normalt bruger ret tit, men som man ikke kan skrive på hotellet. Man kan ikke skrive fx typisk, hat.. m.m
- Bunchie - 2012-07-25 10:36
Jeg forstår godt at de blev nød til at lave det om! men jeg synes de strammer snoren alt for meget man kan ikke skrive som nomale ting. man kan ikke skrive noget på et andet sprog vildt nederen ifølge mig-.-'
- Nick.pop - 2012-07-24 17:24
Samrita skrev:
Men jeg tænker... Hvor er der IKKE pædofile på nettet? Selv på Facebook er der.
Jeg tror faktisk mere at de mister flere bruger ved at være siden så sikker som de har gjort. Man kan godt se på Habboerne, at de har svært ved at skrive nu.
Det er jeg helt enig i, men hvis de ikke havde gjort noget ville nyhederne begynde at pege fingre: "De gør ikke noget ved problemet herp derp"
- nerdy-97 - 2012-07-23 23:16
Bacon - nuff said
Robin skrev:
Det sjove er man stadigvæk kan skrive pedofilt med det nye filter lol.
Ja, man kan skrive med bogstaver nu. For eks. "K a g e m a n d"
- Esther. - 2012-07-22 21:53
Look out, there is a rainbow.
Det sjove er man stadigvæk kan skrive pedofilt med det nye filter lol.
- Robin [Ejer og Udvikler] - 2012-07-17 10:33
26/11-10 | Sammie luf me ♥♥
nerdy-97 skrev:
Jeg er enig, men de var nødt til det efter at der var den der TV-udsendelse om pedofile på Habbo. Hvis de ikke havde gjort noget ville de miste endnu flere brugere.
Men jeg tænker... Hvor er der IKKE pædofile på nettet? Selv på Facebook er der.
Jeg tror faktisk mere at de mister flere bruger ved at være siden så sikker som de har gjort. Man kan godt se på Habboerne, at de har svært ved at skrive nu.
- Samrita [Sødeste <3] - 2012-07-16 19:36
26/11-10 | Robin luf me ♥♥
Det gamle ordfilter kommer tilbage. Det spanske hotel får det gamle ordfilter på tirsdag, hvorefter de resterende hoteller også vil få det indført.
- Graasten - 2012-07-16 17:47
beachgirl - where are you?
Synes det gamle habbo skulle tilbage, plus det gamle ordfilter med bobba..
- mathijsen - 2012-07-16 08:09
Heil Mathias!
Rettet: 2012-07-16 08:09
Synes det gamle skulle tilbage!
- Slikky - 2012-07-15 22:22
HUMPING DINOSAURS ISNT RACIST!!!
Seneste møbelpriser
Åben møbellisten i popup
Regnbuefarvet rundt spisebord
Steget 50 værdi
Regnbuefarvet plasticstol
Steget 50 værdi