Zabbo er et Habbo-fansite, som til dagligt står for at præstere og supplere artikler omfattende den velkendte chat Habbo Hotel, eksisterende i Danmark. Udover at bidrage med artikler, og facts omfattende Habbo Hotel Danmark, er vi ugentligt opdateret med nye og spænende konkurrencer hvor du har mulighed for at vinde bemærkelsesværdige præmier hver gang.
Login
0 Opret bruger
0 Glemt kode?
Vis dine skilte!
Læs mere...
Sjælden Bonus Guitar
En ny sjælden bonus guitar indtager Habbo. Læs med her, for at høre mere!
Gæt et eventyr
Er du eventyrsekspert?
Forklaring omkring Zabbos tilstand.
Derfor står siden stille.
Ugens gåde #2
Se sidste uges vindere.
Ugens gåde #3
Ugens gåde #3
Tænk hvis du vandt?
Tag chancen!
Online brugere (0)

Zabbo reunion: Hvad laver du nu?

Startet af: joke | 2017-03-18 10:53
Okay så.
Zabbo er oppe igen, og vi finder os selv herinde efter, hvad, 5 år?
Folk er uden tvivl nye steder i deres liv (er man ikke, bliver jeg sgu lidt bekymret), og derfor kunne det være sjovt at høre, hvad folk laver til dagligt nu, og hvad folk er på vej mod :-)!
Denne tråd har ialt 68 indlæg og har 28 deltagende brugere
Du skal være logged ind for at kunne kommentere denne tråd
ShockNews > Zabbo
- fnatfnat - 2017-11-09 02:03
Folk kan nok ikke rigtig huske mig, var mest på Shocknews, men hed iEast, mit navn er Johannes. Da jeg spillede Habbo.dk var jeg sådan en 12-13 årig fucking irriterende noob, men ja... nu er jeg 16 og skal til at starte på gymnasiet (STX, musiklinjen). Spiller stadig Habbo.com, og har været aktiv på fansites - har været community manager på Puhekupla og arbejder pt. på HabboCreate. Var alt for ung til at kunne have spillet en 'rolle' på danske fansites, hvilket er en skam.
- yeyeye - 2017-07-11 16:03
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- namcurtt - 2017-05-01 22:33
Dak dak dakkededak
ok sagt rent ud 5 år siden gik nok i 3 på en ande skole ind jeg går nu (går nu i 7) men ja jeg først begyndt på siden her for nyligt opret jeg en bruger ellers læst hvad folk skrev opdage den ved se robinkaja kanal video at den er oppe og tjek ud og så tjeker jeg siden ud grunde til jeg ikke fandt den dengang nok var en dreng der lege med venner og først året efter 2013 fik min første pc og begyndt se yt 2015 (vil ønsk jeg fandt det tidligere ) et ønsk jeg har og vil hjælp andre eller hvis jeg om mange åtr fik børn var hjælp med vis de forskelige programmer og yt ellers nu streamer jeg nogle gange (mest på twich) ellers laver jeg os lidt yt ( vil os ønsk jeg vi´dst hvordan man optog streame men tog mig først tid og fandt ud af det nu nok os fordi jeg har netvenner der streamer en af dem streamer 24/7 vile nok ha lært det tidligere hvis jg have fået hjælp til finde ud af hvordan man gør det) det var hva jeg har lave elllers venter og håber klare folkskolen vil nok når jeg ska udane mig blive slagter kok måske forfatter eller en der skriver manuskript til film/seriere eller en der laver spil tester spil godkender mad firmaere - kh superbaat:) det godt med mange drømme
- superbaat - 2017-04-28 14:29
Niko928b skrev:
spark ali121
Det ikke en tagwall...
- Xuqi - 2017-04-16 20:57
spark ali121

- Niko928b - 2017-04-16 20:41
Hej

- Niko928b - 2017-04-16 20:40
Skal til at flytte væk fra det her skod sted. Sorry, men er seriøst træt af de her mennesker. Det er simplthen ufatteligt.
- AnimeCake - 2017-04-16 16:13
mathijsen skrev:
Gymnasiet og folketinget.
HA GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
- Solitude - 2017-04-16 12:27
Evanescence ♥
Gymnasiet og folketinget.
- mathijsen - 2017-04-16 12:07
Milan ?
Emolaj skrev:
Formået at gennemføre både folkeskolen og gymnasiet, hvor jeg i 2016 påbegyndte min uddannelse i kinesisk på AU. Jeg et pt. bosat i Aarhus
ÅH NEJ
- frederikke - 2017-04-13 21:58
Just keep swimming
Ikke noget
- Aque - 2017-04-10 01:21
»Saucen prøver at suge os ind«
Link
- namcurtt - 2017-03-28 04:20
Dak dak dakkededak
Formået at gennemføre både folkeskolen og gymnasiet, hvor jeg i 2016 påbegyndte min uddannelse i kinesisk på AU. Jeg et pt. bosat i Aarhus
- Emolaj - 2017-03-24 08:10
albers14 skrev:
Syddansk erhvervsskole H2 er lige overstået H3 til oktober :)
Ja okay. Jeg gik også på SDE som datatekniker i infrastrauktur, jeg droppede dog ud her for et måned siden fra GF2.
- tomat121 - 2017-03-23 21:55
2 fingre i kagen så rykker dagen!
mallorca1500 skrev:
Mhhhh, jeg er her fordi at... njaa ved ikke, tror bare jeg hørte det var åbent og ville kigge ind.
Forkert tråd.... :I
- joke - 2017-03-22 17:21
Icopy skrev:
Nej, det er lidt det samme som at læse en HG, for at søge ind på CBS.. :P
Du er gammel. HG findes ikke længere ;)
- joke - 2017-03-21 21:07
tomat121 skrev:
Eyyy. Det var jeg også. Men jeg droppede ud for et måned siden. Hvorhenne går du?
Syddansk erhvervsskole H2 er lige overstået H3 til oktober :)
- albers14 - 2017-03-21 19:44
Life goes on!
Mhhhh, jeg er her fordi at... njaa ved ikke, tror bare jeg hørte det var åbent og ville kigge ind.
- mallorca1500 - 2017-03-21 11:23
joke skrev:
Hvad med at blive kadet xd?
Nej, det er lidt det samme som at læse en HG, for at søge ind på CBS.. :P

- Icopy - 2017-03-20 22:57
cash me outside how bout dat
Seneste møbelpriser
Åben møbellisten i popup
Regnbuefarvet rundt spisebord
Steget 50 værdi
Regnbuefarvet plasticstol
Steget 50 værdi